Thursday, October 20, 2011

משולש

Universal Mind / The Doors

I was doing time
In the universal mind,
I was feeling fine.
I was turning keys,
I was setting people free,
I was doing alright.

אני חושב שאני יכול בהחלט להעיד על עצמי שאני לא מבין גדול במוזיקה. 
 אף על פי כן, היא לוותה אותי במשך חיי, יש שירים שפשוט מייצגים את התקופה.
אז פעם לפני הצבא הייתי מכור לImagine של לנון ולא יכולתי שלא להקשיב לו כל איזה חצי שעה.
זה השיר היחידי שאני זוכר את המילים שלו בעל פה (ויש לי זכרון מאוד גרוע למילים של שירים) 
בגלל שאני חושב שהקשבתי לו  (נטו בזמן אוויר) איזה שבוע  מהחיים שלי.
יש פשוט משהו מאוד מהפנט בדרך שלנון שר את ה"יואו-הו-או-הווו" לפני שהוא מתחיל הפזמון.
( בדיוק כמו שאלטון ג'ון מענטז עם הקול שלו  בסוף כל בית בשיר "goodbye yellow brick road" )


Then you came along,
With a suitcase and a song,
Turned my head around.
Now I'm so alone,
Just looking for a home
In every place I see.


קורה שבאמצע נסיעה ברכב אתה שומע איזה שיר מסקרן ואז מגיע איזה סולו או אקורד או צליל של משולש*
ובעצם אתה מוצא את עצמך מקשיב באמת למילים שלו. הוא נכנס אליך ואתה מבין שהשיר הזה הוא כבר בכרומוזומים שלך.

יש לי כבר כל כך הרבה שירים כאלה.

I'm the freedom man,
I'm the freedom man,
I'm the freedom man,
That's how lucky I am.







*  בשיר "Good old fashioned lover boy"  מסתתר צליל של משולש, ויש לי חבר שחושב שאי אפשר לעשות קאבר לשיר בלי הצליל הזה. צודק!

No comments: